Mari sertai kami!

Bina kerjaya dan pengalaman anda bersama kami! Bersama-sama kami berusaha menuju kecemerlangan.

Hantar resume anda kepada: [email protected]
 
 
Human Resource Officer
 
Desk Verifier
 
Administrative Assistant
 
 

Human Resource Officer

Apply Now
 
Join our human resource team and build your experience with us!
 
 
Job Description:
 
  • Support HR Department in effective execution of overall human resource’s function focusing on employee data/documentations management, payroll administration, employee welfare, compensation and benefits management, training.
  • To administer employee salaries, i.e. on time & accurate payroll.
  • To enforce Compensation & Benefits (C&B) policy/HR Manual.
  • Practice & drive Company’s Corporate Values to all level of employees.
  • To assist colleagues on other HR matters from time to time.
  •  Any other duties as assigned by the Management as and when required.
 
Basic Requirement:
 
  • Possess at least Degree, in Human Resource Management, Business Studies/Administration/Management, Social Science/Sociology or equivalent.
  • Required language (s): Bahasa Malaysia, English.
  • At least 3 years’ working experience in similar HR capacity is required for this position.
  • Understanding in terms of rules and regulations/compliance to the statutory, i.e. IRB, EPF, SOCSO & etc. and willing to multitask.
  • Applicants must be proactive and can work under pressure.
 

Desk Verifier

Apply Now
 
Join our Certificate of Approval (CoA) team and build your experience with us!
 
 
Job Description:
 
  • Mengendalikan sistem E-Permit.
  • Membuat semakan dan pengesahan dokumen berkaitan permohonan mengikut senarai semak yang disediakan.
  • Mahir dalam proses operasi standard (SOP) perlaksanaan kerja Certificate of Approval (CoA).
  • Berkomunikasi antara pihak pelanggan, CIDB Holding, CIDB Malaysia dan Pengurusan CREAM.
  • Melaksanakan tugas perkeranian seperti mencetak, faks, menyediakan surat pemakluman, sistem pemfailan, merekod dokumen, penghantaran dokumen dan lain-lain.
  • Menyediakan dan mengendalikan mesyuarat.
 
Basic Requirement:
 
  • Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya SPM / STPM/ "A" Level / Diploma dalam mana-mana bidang.
  • Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.
  • Mahir sebagai kakitangan Sokongan Perkeranian/ Pentadbiran atau setaraf.
  • Mahir menggunakan Microsoft Office 365 dan Adobe Acrobat (Pdf) bagi urusan dokumentasi.
 
Additional Requirement:
 
  • Kemahiran komunikasi yang baik.
  • Pengetahuan komputer asas.
  • Memahami permintaan dan arahan kerja dengan cekap.
  • Motivasi diri dan dapat bekerja tanpa pengawasan.
  • Bersedia bekerja dalam kumpulan, dapat berkomunikasi dengan rakan sekerja, fleksibel dan dapat menjalankan pelbagai tugas.
  • Berintegriti dalam melaksanakan tugasan.
 

Administrative Assistant

Apply Now
 
Join our Certificate of Approval (CoA) team and build your experience with us!
 
 
Job Description:
 
  • Melaksanakan tugas perkeranian seperti mencetak faks, surat, pemfailan, penghantaran dokumen dan lain-lain. 
  • Membuat semakan dokumen permohonan.
  • Memastikan rekod fail teratur.
  • Berkebolehan menggunakan sistem fail.
  • Menyediakan dan mengendalikan mesyuarat.
  • Berurusan dengan unit kewangan berkaitan sebutharga, invois, resit dan rekod.
 
Basic Requirement:
 
  • Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya Sekolah Menengah / SPM / STPM/ "A" Level / Pra-U, mana-mana bidang. 
  • Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris
  • Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Mahir sebagai kakitangan Sokongan Perkeranian/ Pentadbiran atau setaraf.
 
Additional Requirement:
 
  • Kemahiran komunikasi yang baik.
  • Pengetahuan komputer asas (Aplikasi Microsoft Office).
  • Memahami permintaan dan arahan kerja dengan cekap.
  • Motivasi diri dan dapat bekerja tanpa pengawasan.
  • Bersedia bekerja dalam kumpulan, dapat berkomunikasi dengan rakan sekerja, fleksibel dan dapat menjalankan pelbagai tugas.